Dziennik elektroniczny
Instrukcja pierwszego logowania do dziennika elektronicznego UONET
Przed rozpoczęciem pracy z e-Dziennikiem należy wypełnić wniosek i dostarczyć go do wychowawcy klasy dziecka lub sekretariatu szkoły.
Wniosek do pobrania (wersja – dokument MS Word doc)
Wniosek do pobrania (wersja – dokument Adobe Reader pdf)
Login: adres e-mail rodzica/opiekuna podany we wniosku
Hasło: utworzysz podczas procedury pierwszego logowania
- Uruchom przeglądarkę internetową i przejdź na stronę WWW o adresie URL: https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminatluszcz
- Kliknij ?Zaloguj?
- Przy pierwszym logowaniu naciśnij odnośnik ?Przywracanie dostępu?
- Przepisz kod z obrazka do poniższej ramki oraz wpisz adres e-mail, który został podany do zapisu w e-Dzienniku.
- Następnie naciśnij przycisk: ?Wyślij wiadomość?. System wyśle do Państwa link aktywacyjny na podany adres e-mail.
- Następnie należy zalogować się do swojej poczty i otworzyć wiadomość od UONET.
- W wiadomości klikamy na link aktywacyjny, zostaniecie Państwo przekierowani na stronę internetową, gdzie należy ustawić nowe hasło do swojego konta w dzienniku elektronicznym.
- Proszę pamiętać, że system wymaga bezpiecznych haseł. Hasło musi spełniać kilka reguł. Musi mieć co najmniej 8 znaków, duże i małe litery, cyfry.
- Po ustawieniu hasła zostaniecie Państwo przekierowani na stronę logowania. Po wpisaniu loginu (e-mail) i hasła uzyskacie Państwo dostęp do systemu.
Bezpieczeństwo
- Wpisów do e-dziennika mogą dokonywać tylko nauczyciele dysponujący specjalnymi uprawnieniami.
- Każda zmiana w e-dzienniku jest rejestrowana ? wiadomo kto, co i o której godzinie zmienił.
- Każdy zapis dokonany przez nauczyciela jest natychmiast dostępny na specjalnej stronie internetowej.
- Rodzice mogą tylko przeglądać wpisy dokonane przez nauczycieli.
- Rodzice mogą wysyłać komunikaty nauczycielom.
- Witryna umożliwia przeglądanie informacji tylko o swoim dziecku!
- Nie można zobaczyć danych innych osób!
- Rodzice mogą zmieniać login (adres e-mail) i hasło.